Google Adwords Reklamları

        Google AdWords Nedir?

Google AdWords en büyük reklam hacmi olan Google'a ait reklam verme alanıdır. Google üzerinde yapılan ilgili tüm aramalarda markanızı en üst sıralarda görünmesini sağlar. Bu sistem sayesinde web siteniz için çeşitli reklamlar, kampanyalar hazırlayarak hedef kitlenizi arttırabilir ve web sitenizdeki trafiği çoğaltabilirsiniz.


      Google AdWords Çalışma Mantığı

Google üzerinden bir arama yapıldığı zaman, girilen kelime ile ilgili tüm web siteleri önümüze liste halinde sunar. Bu büyük alanda web sitenizin en üst sıralarda görünmesi oldukça zordur. Bu durumda, AdWords reklamları devreye girmektedir. AdWords reklamları sadece web sitenizi üst sıralarda göstermez, aynı zamanda ürünleriniz ile ilgili görselleride gösterir. Ürün görsellerinin alt kısımlarında ürün ile ilgili detaylarıda listeler. Peki tüm bu aramalarda nasıl üst sıralarda görüneceksiniz ? Web siteniz ya da satmak istediğiniz ürün ile ilgili anahtar kelimeler girilir. Bu anahtar kelimelerde aramalar yapıldığında siteniz ya da eklediğiniz tüm içerikler üst sıralarda görülür. Her girilen, aranan kelime için ayrı ücret ödenmektedir. Bu sebepten dolayı titiz bir çalışmayla doğru anahtar kelimeler girilmesi hem web siteniz için hemde bütçeniz için dost olmaktadır.


    Google AdWords'te Nasıl Başarı Sağlarım ?

✔ Doğru anahtar kelimeler.
✔ İlgi çeken reklam metinleri.
✔ AdWords hesabını yapılandırmak.
✔ Doğru açılış sayfaları seçmek (landing page).
✔ Son olarak sitenize gelen kullanıcıları analiz ederek başarıya daha çabuk kavuşabilirsiniz.


        Arama Ağı Reklamları

Arama ağı reklamları Google üzerinde istediğiniz kelimeler ile hedeflemeler yapabileceğiniz reklam platformudur.
Arama ağı reklamları, fazla sayıda daha çok ürünü olan firmalar için kullanışlı bir reklam modelidir. Bu reklam modelinde istediğiniz anahtar kelimeleri hedefleyebildiğiniz gibi aynı zamanda istemediğiniz anahtar kelimeleride negatif olarak ekleyebilirsiniz. Böylelikle web sitenize ilgisi olmayan kullanıcılar ya da size rahatsızlık vereceğini düşündüğünüz kitleleri uzak tutabilirsiniz. Çok geniş hedefleme ve filtremelere sahip olan arama ağı reklamları tüm bunların dışında tarih, saat, konum, anahtar kelime ve yeniden pazarlama gibi bir çok seçenek ile size hedeflemeler yapmayı mümkün kılar.


         GDN Reklamları

GDN (Google Display Network) reklamları, Google üzerinde görünen görüntülü reklam modelidir.

Görüntülü reklam nedir ?
Görüntülü (banner) reklam Google üzerinde yapılan aramalarda çıkan 'resimli' reklam modelidir. Arama ağı reklamlarında olduğu gibi aynı hedeflemeleri bu reklam ağında da yapabilir, istediğiniz kişilere reklamlarınızı gösterebilirsiniz. Aynı şekilde istemediğiniz kişilere de reklamlarınızı göstermeyebilirsiniz.


         Ölçülebilir Reklamlar

Google size diğer alanlardan farklı olarak daha detaylı bir ölçümleme olanağı içeren bir sistem sunmaktadır.
Bu sistem maliyet ve geri dönüşüm hesaplaması yapmanıza imkan sağlıyor.
Bunlar ile birlikte reklam stratejilerinizide anlık olarak değiştirip ve yönetimini yapmak için imkanda sağlıyor.


         Remarketing Özelliği

Remarketin özelliği çerezlere dayalı bir sistem ile çalışmaktadır.
Daha önceden sizin web siteniz ya da ürünleriniz ile ilgili alanlarda bulunan kişileri hedefler. Bu alanlarda bulunan kişilerin bir kod yardımı ile kayıtları tutulur ve daha sonradan karşılarına gezdiği internet sitelerinde çıkartılır. Bu sistem sayesinde daha önceden web siteniz ile alakalı etkileşime girmiş kişilere tekrar reklamlarınızı göstererek marka bilinirliğinizi arttırmaya ve kişilerin tekrar web sitenizi ziyaret etmesine olanak sağlar.

Tüm bu işlemleri Improver Digital olarak sizler için fazlasıyla detaylı bir şekilde gerçekleştiriyoruz. Daha fazla bilgi almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.