Outdoor Reklamları

    Outdoor - Açık Hava Reklamları Nedir?

Bu reklam metodlarının en önemli özelliği markabilinirliğini arttırması ve akılda kalıcı olmasıdır. Açık hava reklamları kişilere nasıl ulaştırılı diye sorarsanız, bir çok şekilde kişilerin karşına çıkar. Bunları şu şekilde sıralayabiliriz ; Billboard, bigboard, mega board, banner, ATM kabini, çift taraflı panolar, araç giydirme ve bina giydirme gibi bir çok şekilde devam etmektedir. Tüm bunlardan en çok tercih edilen bina giydirme, panolar ve araç giydirme olarak gösterilmektedir, fakat amaca yönelik reklam alanları değişebilir. Bu kararı vermek ise deneyim ve tecrübeye dayanmaktadır. Mesela daha çok büyük şehirlerde kullanılan ve arabaların yoğun olarak geçtiği alanlarda 'dev ekranlar' görürüz. Bu ekranların içersine 10 - 15 sn süresince gösterimde olan reklamlar oynatılır ve 24 saat boyunca gösterimde kalır. Bu uygulamayı İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa ve Antalya gibi büyük şehirlerde gösterime tutmak daha etkili olacaktır.


        Nelere Dikkat Ediyoruz ?

Daha önce yapılmış pozitif dönüşler sağlamış ve ya hiç bir kullanıcıdan sempati almamış reklamları karşılaştırıyoruz. Detaylı bir şekilde rakip analizi ile sizlere geri dönüş yapıyoruz. Bu reklam analizlerinden sonra üzerinde durulması gereken en büyük konu benzersiz olması ve alıntı olmamasıdır. Ayrıca bu tarz reklam modellerinde en önemli unsurlardan birisi akılda kalıcı olmasıdır. Firmanızı en iyi şekilde, kısa ve öz bir biçimde reklam panolarında yerlerini aldırıyoruz. Ürünün özelliği ve verdiğiniz hizmete göre son gelişme ve trendleri takip edip, dillere pelesenk olacak reklam modellemelerini gösterime sunuyoruz.